Centrale telefonicze, telefony i telefaksy

O firmie
Oferta
Urządzenia
Nowości
Używane
Kontakt
Wydarzenia
cookies

 

auto

 partenr platan

prima platan voip

Nasz sprzęt oferujemy także
w  LEASINGU

leasing optymalny

halo halo logo




Telefony

Panasonic

Posiadamy telefony Panasonic w bardzo szerokim asortymencie, zarówno DECT jak i stacjonarne.
panasonic - więcej informacji

Telefaksy

W naszej ofercie znajdują się zarówno telefaksy jak i akcesoria do telefaksów.
telefaksy - więcej informacji

Centrale

telefoniczne
Oferujemy centrale firm Panasonic oraz Platan.
centrale - więcej informacji


KX-HTS32 - Kompaktowa Hybrydowa centrala IP z transmisją głosu i obrazu, przystosowana do komunikacji głosowej, wideo i zdalnej, z możliwością realizacji systemów monitoringu i ochrony.


Serwery NCP Slican  tworzą systemy zunifikowanej komunikacji, które realizują połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu zarówno IP jak i łączności tradycyjnej TDM, w strukturze rozproszonej.


IPS-08
dostępna jest w 4 wykonaniach  W tak małej centrali można wykorzystywać wewnętrzną bramkę GSM,  obsługiwać aparaty systemowe SLICAN IP, korzystać z VoIP, nagrywania i wszystkich innych funkcji dużych systemów.


KX-NS500 / 700 / 1000  -
 Platforma Komunikacji sieciowej IP Panasonic - efektywne rozwiązanie dla małych, średnich i wielkich przedsiębiorstw.


IP PBX serwer  IPU-14 to idealne rozwiązanie, z 4 slotami rozbudowy, dedykowany użytkownikom wymagającym pełnej funkcjonalności - dostępne wersje  IPU-14.


PROXIMA  - nowe wdrożenie PLATANA 2013 lokujące tę centralę pomiędzy najmniejszą PRIMĄ i największą wielomodułową LIBRĄ.


Nowe wdrożenia  - Serwery IPM-032 i IPL-256 zastępują dotyczczasowe modele CXS-0424 i CCT 1668 L/EU.


Nowe aparaty systemowe CTS-330 CL/ CTS-330 IP zostały skonstruowane specjalnie do współpracy z nowymi serwerami IPM / IPL SLICAN.


SLICAN  VPS-802 / 804P  SIP 

Telefon IP Slican VPS-802 to ekonomiczna, uniwersalna oferta zarówno dla użytkowników biznesowych i indywidualnych.


DX800A Gigaset  - Bezprzewodowa minicentralka DECT, 1 do 6 linii wewnętrznych, dla małych biur i firm domowch.

a
cloud PBX w chmurze obliczeniowej (Cloud computing), razem ze swoją rozbudowaną funkcjonalnością: CRM, IVR, eFAX, Telemeeting, Call Center, na platformie Focus Telecom, wykorzystują najnowsze technologie IP.

Prima PLATAN - centrala modułowa z VoIP z możliwością obsługi linii ISDN BRI.

Wersja MINI centrali Prima to konstrukcja opata na tej samej technologii, bez funkcjonalności VoIP.

Monitoring IP
Obecne technologie IP umożliwiają bezpośrednie łączenie kamer IP za pomocą skrętki komputerowej do sieci LAN / WAN.

Wykonujemy gwarancyjne i pogwarancyjne naprawy sprzętu telekomunikacyjnego Panasonic, Slican, Platan.

Panasonic KX-NS500 / 700 / 1000


KX-NS500 / 700 / 1000  -
 Platforma Komunikacji sieciowej IP Panasonic - efektywne rozwiązanie dla małych, średnich i wielkich przedsiębiorstw.

KX-NS500

Nowa seria central zastąpiła wiele poprzednich realizacji, dzięki czemu nowym wdrożeniem Panasonic zaspakaja oczekiwania klientów w tak szerokim zakresie potrzeb i oczekiwań.

 

Ta inteligentna hybrydowa centrala PBX to ekonomiczny system komunikacji IP i łączności tradycyjnej TDM.

KX-NS500 dodatkowymi kartami rozszerzeń można rozbudować jej bazową konfigurację z 6 analogowych linii miejskich i 18 wewnętrznych do 190 kanałów i 288 numerów.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
Ekonomiczna instalacja i obsługa.
Wbudowane aplikacje a w tym rozwiązanie dla telecentrum, rozwiązanie dla telefonów przenośnych i poczta głosowa, poczta e-mail, wiadomości błyskawiczne (czat), oraz informacje o obecności.
Łatwa stopniowa migracja z łączności analogowej do komunikacji IP.

KX-NS500 / NS700 jako nowe rozwiązanie zintegrowanej komunikacji to idealny produkt dla każdej małej i średniej firmy chcącej korzystać z doskonałej technologii Panasonic bez olbrzymich nakładów finansowych.
Umożliwia podniesienie wydajności pracy i zwiększenie zadowolenia klientów dzięki obsłudze aplikacji wbudowanych.

KX-NS1000  - Biznesowy serwer komunikacyjny IP -
SZEROKI ZAKRES KORZYŚCI W RAMACH JEDNEGO ROZWIĄZANIA.

Serwer KX-NS1000 - oparty na protokołach SIP i IP zapewnia wysoką elastyczność i umożliwia integrację z istniejącą infrastrukturą w przedsiębiorstwie.

Dzięki architekturze modułowej system można dostosować do określonych wymagań niezależnie od tego, czy ma być używany w małym biurze, czy w dużej firmie mającej kilka siedzib rozproszonych terytorialnie.

System może obsługiwać połączenia technologii tradycyjnej łączności TDM i IP oraz realizacje oparte całkowicie na technologii IP.
Smartfony i tablety można bezproblemowo zintegrować z NS1000 i korzystać ze wszystkich zalet, jakie daje praca na własnym urządzeniu.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

Sieciowy serwer komunikacyjny SIP i IP
Zintegrowana obsługa zunifikowanych wiadomości — do 24 portów na urządzenie
Obsługa do 8000 użytkowników
Niezawodny system kopii zapasowych chroniący przed skutkami awarii
Możliwość zastosowania w telecentrach z instrukcjami głosowymi dla klientów
Nadaje się nawet do wymagających zastosowań.

· Szerokie możliwości komunikacji telefonicznej dla biznesu poprzez lokalną sieć IP
   oraz sieć   szerokopasmową
· Umożliwia firmom implementację Kompleksowej Komunikacji
· Dostarcza bogate funkcyjnie rozwiązanie telefonii przenośnej
· Zwiększa wydajność użytkowników a tym samym produktywność firmy
· Zmniejsza koszty i poziom skomplikowania

Współpracuje z :
Telefonami IP (systemowymi oraz SIP)
Telefonami systemowymi cyfrowymi i analogowymi

Sieciami cyfrowymi (ISDN), analogowymi (PSTN) oraz sieciami IP
Zintegrowanymi aplikacjami
Aplikacjami zewnętrznymi

Łatwa kontrola wszelkich cech i funkcji systemu:
Dane Klienta oraz klucze aktywacyjne na karcie SD
Połączenia ze wszystkimi terminalami i aplikacjami

Wbudowana uproszczona Poczta Głosowa
Wiadomości Głosowe, Automatyczny Operator
Muzyka na zawieszeniu, przywołanie zewnętrzne

System przystosowany do instalacji w standardowej sieci IT użytkownika 
- w standardowej szafie 19".

Bogate wsparcie w postaci zestawu aplikacji PC:
Aplikacja Communication Assistant Basic
Aplikacja Communication Assistant Pro
Aplikacja Communication Assistant Supervisor
Moduł Asystenta Poczty Głosowej
Telefon Programowy (IP Softphone) dla aplikacji Communication Assistant
Konsola Operatora na PC

Wbudowana funkcjonalność Centrum Obsługi Klienta (Call Centre):
Inteligentna dystrybucja połączeń
Bogate funkcje dla pracowników Call Centre
Bogata funkcjonalność dla Zarządzającego Call Centre
Możliwości łatwej rozbudowy.

INNE ROZWIĄZANIA Panasonic >>