Centrale telefonicze, telefony i telefaksy

O firmie
Oferta
Urządzenia
Nowości
Używane
Kontakt
Wydarzenia
cookies

 

auto

 partenr platan

prima platan voip

Nasz sprzęt oferujemy także
w  LEASINGU

leasing optymalny

halo halo logo




Telefony

Panasonic

Posiadamy telefony Panasonic w bardzo szerokim asortymencie, zarówno DECT jak i stacjonarne.
panasonic - więcej informacji

Telefaksy

W naszej ofercie znajdują się zarówno telefaksy jak i akcesoria do telefaksów.
telefaksy - więcej informacji

Centrale

telefoniczne
Oferujemy centrale firm Panasonic oraz Platan.
centrale - więcej informacji


KX-HTS32 - Kompaktowa Hybrydowa centrala IP z transmisją głosu i obrazu, przystosowana do komunikacji głosowej, wideo i zdalnej, z możliwością realizacji systemów monitoringu i ochrony.


Serwery NCP Slican  tworzą systemy zunifikowanej komunikacji, które realizują połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu zarówno IP jak i łączności tradycyjnej TDM, w strukturze rozproszonej.


IPS-08
dostępna jest w 4 wykonaniach  W tak małej centrali można wykorzystywać wewnętrzną bramkę GSM,  obsługiwać aparaty systemowe SLICAN IP, korzystać z VoIP, nagrywania i wszystkich innych funkcji dużych systemów.


KX-NS500 / 700 / 1000  -
 Platforma Komunikacji sieciowej IP Panasonic - efektywne rozwiązanie dla małych, średnich i wielkich przedsiębiorstw.


IP PBX serwer  IPU-14 to idealne rozwiązanie, z 4 slotami rozbudowy, dedykowany użytkownikom wymagającym pełnej funkcjonalności - dostępne wersje  IPU-14.


PROXIMA  - nowe wdrożenie PLATANA 2013 lokujące tę centralę pomiędzy najmniejszą PRIMĄ i największą wielomodułową LIBRĄ.


Nowe wdrożenia  - Serwery IPM-032 i IPL-256 zastępują dotyczczasowe modele CXS-0424 i CCT 1668 L/EU.


Nowe aparaty systemowe CTS-330 CL/ CTS-330 IP zostały skonstruowane specjalnie do współpracy z nowymi serwerami IPM / IPL SLICAN.


SLICAN  VPS-802 / 804P  SIP 

Telefon IP Slican VPS-802 to ekonomiczna, uniwersalna oferta zarówno dla użytkowników biznesowych i indywidualnych.


DX800A Gigaset  - Bezprzewodowa minicentralka DECT, 1 do 6 linii wewnętrznych, dla małych biur i firm domowch.

a
cloud PBX w chmurze obliczeniowej (Cloud computing), razem ze swoją rozbudowaną funkcjonalnością: CRM, IVR, eFAX, Telemeeting, Call Center, na platformie Focus Telecom, wykorzystują najnowsze technologie IP.

Prima PLATAN - centrala modułowa z VoIP z możliwością obsługi linii ISDN BRI.

Wersja MINI centrali Prima to konstrukcja opata na tej samej technologii, bez funkcjonalności VoIP.

Monitoring IP
Obecne technologie IP umożliwiają bezpośrednie łączenie kamer IP za pomocą skrętki komputerowej do sieci LAN / WAN.

Wykonujemy gwarancyjne i pogwarancyjne naprawy sprzętu telekomunikacyjnego Panasonic, Slican, Platan.

IPU-14 / 101,102


IP PBX serwer  IPU-14 to idealne rozwiązanie, z 4 slotami rozbudowy, dedykowany użytkownikom wymagającym pełnej funkcjonalności - dostępne wersje  IPU-14.101 (8VoIP, 8REC) i IPU-14.102 (16VoIP, 8REC).

Poza VoIP SIP centrala obsługuje: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA, linie miejskie i abonenci VoIP, GSM, porty CTS aparatów systemowych.

Serwer telekomunikacyjny Slican IPU-14 jest produktem, który doskonale spełnia oczekiwania małych firm w zakresie nowoczesnej i wielozadaniowej telekomunikacji.

Wbudowana brama GSM, brama VoIP, możliwość nagrywania rozmów, czy bezpłatna aplikacja bilingowa Slican BillingMAN zapewnią tanią i wysokiej jakości łączność.

Niewielkie rozmiary kryją w sobie wielkie możliwości - właściwości centrali są identyczne jak dla serwerów o dużych pojemnościach adresowanych dla kilkuset abonentów. 
Teraz nawet małe i średnie firmy mogą z IPU-14 korzystać ze zunifikowanych usług - integracji z aplikacjami CRM, hotelowymi, pocztą elektroniczną i innymi.

 

Serwer może być zainstalowany na ścianie. Zasilacz wewnętrzny z 220V.

IP PBX IPU-14 jako element systemu teleinformatycznego :

Cechy i zalety
________________________________________
• do wyboru 2 modele IPU-14:
o IPU-14.101 - do 24 abonentów IP
o IPU-14-102 - nawet 64 abonentów IP
• współpraca z Komunikatorem CTI - PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI - aplikacja na telefon, komputer i smartphon'a
• otwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP
• sieciowanie eSSL - możliwość zastosowania produktów serii IPU-14 razem z innymi serwerami Slican
• zaawansowane zarządzanie i kontrola kosztów - wybór najtańszej drogi połączenia (LCR) oraz aplikacja taryfikacyjna w cenie serwera - Slican BillingMAN
• możliwość ustalania limitów na połączenia dla poszczególnych użytkowników - Komunikator CTI Slican
• zintegrowany VoIP - obsługa telefonii internetowej
• zintegrowany GSM - wysokiej jakości i tania łączność GSM w ramach sieci firmowej
• współpraca z telefonami systemowymi IP i telefonami SIP Slican
• współpraca z bramofonami Slican serii DPH
• sieciowanie po LAN / WAN
• zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie micro SD dzięki aplikacji Slican RecordMAN
• sterowanie urządzeniami zewnętrznymi sensor / relay - automatyka urządzeń i inteligentne budynki bez wydatków na dodatkowe systemy
• energooszczędność – niewielki pobór mocy - 22W
• niewielkie rozmiary  (310 mm x 210 mm x 55 mm) i kompaktowa estetyczna obudowa

  

Sieciowanie
________________________________________
Zalety sieciowania IP PBX IPU-14 w sieci IP:
• praca w trybie klient / lub Server VoIP
• tworzenie sieci do 15 serwerów / do 3999 abonentów (protokół extended Slican Smart Link) wraz z innymi serwerami serii IPx Slican
• możliwość wykorzystania do 16 kanałów VoIP
• sieciowanie również z serwerami innych producentów (protokół SIP 2.0)
• wykorzystanie funkcji serwera - Mobile Phone, CallBack, przenoszenie wywołań, przekazywanie połączeń, identyfikacja numerów CLIP itp.
• korzystanie z otwartych protokół CTIP - Komunikator CTI Slican
• korzystanie z otwartych protokół HOTELP - współpraca z aplikacjami hotelowymi
• współpraca z aparatami systemu IP DECT
• zintegrowany interfejs Ethernet (LAN / WAN) umożliwiający zarządzanie lokalne i zdalne
• zdalne zarządzanie i serwisowanie
• niezależnie od ilości zlinkowanych serwerów Slican, mogą one być zarządzane centralnie, przez jednego administratora z jednego stanowiska
• transmisja głosu przez sieci IP
• redukcja kosztów telekomunikacyjnych dzięki integracji abonentów z różnych lokalizacji w jedną sieć
 
Sieciowanie przez włączenie IP PBX IPU-14 do sieci LAN / WAN.

 

 

IP PBX IPU-14 - integracja z aplikacjami komputerowymi:
(PhoneCTI / WebCTI / MobileCTI / XML / HOTELP / TAPI)
 
Najnowszej generacji Komunikator CTI  Slican wspiera pracę zespołową i kooperację. Stanowi zestaw intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje rozbudowane funkcje łączności  telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij".
Aplikację zaprojektowano z myślą o uniwersalności i symultanicznej dostępności z wielu urządzeń. Może być wdrażana bez  konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami serii IPx Slican.
 
W zestaw najnowszej generacji Komunikatora CTI wchodzą:
• Slican PhoneCTI - rozbudowany komunikator, integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną firmową i prywatną. Z poziomu aplikacji można ustawiać przekierowania i powiadomienia, odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje ona wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.
• Slican WebCTI - aplikacja dostępna poprzez przeglądarkę WWW, dzięki której można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu - blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie konta - kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historie wszelkich kontaktów. Czaty, sms, rozmowy telefoniczne zorganizowane w czytelną historię, grupowane wg klientów, dat itp. mogą stanowić dodatkowy element systemu CRM prowadzonego w firmie.
• Slican MobileCTI - mobilna wersja aplikacji Slican WebCTI - czyli wsparcie i zarządzanie swoim "telefonem" z poziomu smartphone’a.
Otwarte protokoły zastosowane w IP PBX serwerze IPU-14 pozwalają na integrację z programami klasy CRM, aplikacjami hotelowymi lub zewnętrznymi aplikacjami email. Połączenie telefonii z zewnętrznymi bazami danych pozwala na lepsze i pełniejsze wykorzystanie informacji związanych z obsługą klientów. Ułatwia codzienną komunikację, wspiera procesy sprzedażowe, usprawnia przepływ informacji.

IP PBX IPU-14 z CRM:
• połączenia telefoniczne z poziomu danych kontaktowych - w kartotece aplikacji CRM - kliknięcie w numer telefonu na ekranie
• możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
• billingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwość przypisania ich do projektu, kosztów obsługi klienta lub innych właściwych dla danej firmy
• możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich do kartotek kontrahentów 

 

IP PBX IPU-14 z aplikacją hotelową:
• obsługa zamków elektronicznych, domofonów, bram parkingowych realizowana przez recepcję lub inne służby hotelowe za pomocą telefonu
• obsługa statusu pokoi - posprzątany, awaria itp. (room-status)
• obsługa barków w pokojach - barek full, do uzupełnienia itp.
• nasłuch i nagrywanie - monitoring audio wybranych pomieszczeń
• nagrywanie - stała lub czasowa rejestracja rozmów i danych o połączeniach do i z recepcji
• interkom - system nagłaśniający i przywoławczy - wezwania, komunikaty recepcji
TAPI - integracja IP PBX IPU-14 z MS Outlook:
• kontakty zgromadzone w bazie MS Outlook są zsynchronizowane  - wystarczy kliknąć okienko „Zatelefonuj”
• do współpracy i integracji telefonu z komputerem nie są potrzebne inne aplikacje
• każde połączenie przychodzące powoduje wyświetlenie „wizytówki” kontaktu na ekranie komputera – natychmiastowy dostęp do notatek, maili, informacji o kliencie
• dzwoniąc do firm / osób z bazy kontaktów MS Outlook można korzystać z innych funkcjonalności aplikacji Microsoft, np. zapisu rozmowy telefonicznej, połączeń do grupy kontaktów i innych.