Centrale telefonicze, telefony i telefaksy

O firmie
Oferta
Urządzenia
Nowości
Używane
Kontakt
Wydarzenia
cookies

 

auto

 partenr platan

prima platan voip

Nasz sprzęt oferujemy także
w  LEASINGU

leasing optymalny

halo halo logo




Telefony

Panasonic

Posiadamy telefony Panasonic w bardzo szerokim asortymencie, zarówno DECT jak i stacjonarne.
panasonic - więcej informacji

Telefaksy

W naszej ofercie znajdują się zarówno telefaksy jak i akcesoria do telefaksów.
telefaksy - więcej informacji

Centrale

telefoniczne
Oferujemy centrale firm Panasonic oraz Platan.
centrale - więcej informacji


KX-HTS32 - Kompaktowa Hybrydowa centrala IP z transmisją głosu i obrazu, przystosowana do komunikacji głosowej, wideo i zdalnej, z możliwością realizacji systemów monitoringu i ochrony.


Serwery NCP Slican  tworzą systemy zunifikowanej komunikacji, które realizują połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu zarówno IP jak i łączności tradycyjnej TDM, w strukturze rozproszonej.


IPS-08
dostępna jest w 4 wykonaniach  W tak małej centrali można wykorzystywać wewnętrzną bramkę GSM,  obsługiwać aparaty systemowe SLICAN IP, korzystać z VoIP, nagrywania i wszystkich innych funkcji dużych systemów.


KX-NS500 / 700 / 1000  -
 Platforma Komunikacji sieciowej IP Panasonic - efektywne rozwiązanie dla małych, średnich i wielkich przedsiębiorstw.


IP PBX serwer  IPU-14 to idealne rozwiązanie, z 4 slotami rozbudowy, dedykowany użytkownikom wymagającym pełnej funkcjonalności - dostępne wersje  IPU-14.


PROXIMA  - nowe wdrożenie PLATANA 2013 lokujące tę centralę pomiędzy najmniejszą PRIMĄ i największą wielomodułową LIBRĄ.


Nowe wdrożenia  - Serwery IPM-032 i IPL-256 zastępują dotyczczasowe modele CXS-0424 i CCT 1668 L/EU.


Nowe aparaty systemowe CTS-330 CL/ CTS-330 IP zostały skonstruowane specjalnie do współpracy z nowymi serwerami IPM / IPL SLICAN.


SLICAN  VPS-802 / 804P  SIP 

Telefon IP Slican VPS-802 to ekonomiczna, uniwersalna oferta zarówno dla użytkowników biznesowych i indywidualnych.


DX800A Gigaset  - Bezprzewodowa minicentralka DECT, 1 do 6 linii wewnętrznych, dla małych biur i firm domowch.

a
cloud PBX w chmurze obliczeniowej (Cloud computing), razem ze swoją rozbudowaną funkcjonalnością: CRM, IVR, eFAX, Telemeeting, Call Center, na platformie Focus Telecom, wykorzystują najnowsze technologie IP.

Prima PLATAN - centrala modułowa z VoIP z możliwością obsługi linii ISDN BRI.

Wersja MINI centrali Prima to konstrukcja opata na tej samej technologii, bez funkcjonalności VoIP.

Monitoring IP
Obecne technologie IP umożliwiają bezpośrednie łączenie kamer IP za pomocą skrętki komputerowej do sieci LAN / WAN.

Wykonujemy gwarancyjne i pogwarancyjne naprawy sprzętu telekomunikacyjnego Panasonic, Slican, Platan.

PROXIMA


PROXIMA  - nowe wdrożenie PLATANA 2013 lokujące tę centralę pomiędzy najmniejszą PRIMĄ i największą wielomodułową LIBRĄ. 


Producent w tej centrali zapewnił pełną funkcjonalność Libry i możliwość całkowitej integracji poprzez sieciowanie w systemach rozproszonych na pltaformie IP.

 

Konfiguracja

IP PBX Server PROXIMA to niewielkie urządzenie w obudowie do montażu w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U.
Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie.

PROXIMA oferuje 7 uniwersalnych slotów, które umożliwiają podłączenie: 

·       do 14 linii miejskich analogowych

·       do 16 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskie

·       1 wyposażenie ISDN PRA (30B+D)

·       do 28 linii wewnętrznych analogowych

·       do 12 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)

·       do 100 portów VoIP

·       do 4 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)

    • Zobacz, KTO MÓWI - wideorozmowy dla wszystkich
    • Kolejkowanie rozmów i Inteligentna Dystrybucja Ruchu
    • Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów
    • Możliwość sieciowania oddalonych PBX PROXIMA I LIBRA wielooddziałowo
    • Uniwersalna obudowa do powieszenia i do montarzu w szafie Rack 19"

Integracja z sieciami IP

·       Zintegrowany VoIP - 100 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 10 linii miejskich):

·       protokół VoIP: SIP 2.0

·       kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM

·       logowanie do 10 operatorów VoIP z możliwością odbywania do 10 rozmów jednocześnie

·       Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:

·       sieciowanie do pięciu serwerów Libra i Proxima

·       obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym - NOWOŚĆ!

·       prostota wybierania numerów w ramach systemu

·       wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.

·       interfejs Proxima Web - do konfiguracji przez przeglądarkę internetową

Call center w PROXIMIE

·       schematy dzwonienia - NOWOŚĆ! - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!

  • kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania - NOWOŚĆ!

·       profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie - NOWOŚĆ!

 

·       nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową

·       Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:

·       równomierna dystrybucja ruchu - UCD,

·       połączenia wg specjalizacji,

·       automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD

·       przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty

·       czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów,  z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób - NOWOŚĆ!

·       statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie - NOWOŚĆ!

·       Czas na Notatkę - definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania - NOWOŚĆ!

 

·       globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów 

·       128 indywidualnych książek telefonicznych 

·       pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych

·       współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center 

·       współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich Taxi123 - NOWOŚĆ! ·      PZK®  -  Program Zarządzania Kosztami

·       aplikacja Grosik - indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych

·       statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej

·       zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM

·       karta I/O - NOWOŚĆ!  - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść)

·       system 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych 

·       do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego) - NOWOŚĆ!

·       bufor rozmów do 100.000 rekordów - NOWOŚĆ!

·       system restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń

·       do 1000 abonentów wirtualnych

·       funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów w 4 tablicach LCR.


Prima podobnie jak Libra obsługuje cyfrowe aparaty systemowe Panasonic.