Nowe wdrożenia - Serwery IPM-032 i IPL-256 zastępują dotyczczasowe modele CXS-0424 i CCT 1668 L/EU.
Najnowsza generacja serwerów IP PBX IPM-032 oraz IPL-256 stworzona została z myślą o użytkowniku, który chce korzystać z telefonii internetowej VoIP nie rezygnując tradycyjnej łączności analogowej POTS, ISDN i GSM.
W obu przypadkach mamy dostępne wykonania w obudowach naściennych i przygotowanych do szaf dystrybucyjnych sieci strukturalnej Rack 19".

IPM-032 DANE TECHNICZNE >>
IP PBX serwer IPM-032 dzięki jednorodnej zaawansowanej platformie IT, zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Serwer charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do dyspozycji jest 6 lub 8 wolnych slotów, w których można zainstalować potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up₀ / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, tworząc system taniej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm nastawionych na sukces.
IPM-032 jako element systemy teleinformatycznego
Integracja z aplikacjami komputerowymi:
Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican CTI wspiera pracę zespołową i kooperację. Stanowi zestaw intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje rozbudowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij".

W zestaw najnowszej generacji rozwiązań Slican CTI wchodzą:
•Slican PhoneCTI – rozbudowany komunikator, integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązania WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia klientowi książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji można ustawiać przekierowania i powiadomienia, odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.
•Slican WebCTI – przyjazna aplikacja dostępna poprzez przeglądarkę WWW, dzięki której można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie konta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historie wszelkich kontaktów. Czaty, sms, rozmowy telefoniczne zorganizowane w czytelną historię, grupowane wg klientów, dat itp. mogą stanowić dodatkowy element systemu CRM prowadzonego w firmie.
•Slican MobileCTI – mobilna wersja aplikacji Slican WebCTI – czyli wsparcie i zarządzanie swoim "telefonem" z telefonu komórkowego.
Otwarte protokoły zastosowane w IP PBX serwerze IPM-032 pozwalają na integrację z programami klasy CRM, aplikacjami hotelowymi lub zewnętrznymi aplikacjami email. Połączenie telefonii z zewnętrznymi bazami danych pozwala na lepsze i pełniejsze wykorzystanie informacji związanych z obsługą klientów. Ułatwia codzienną komunikację, wspiera procesy sprzedażowe, usprawnia przepływ informacji.
IP PBX serwer IPM-032 z CRM – więcej informacji, sprawniejsza komunikacja:
•połączenia telefoniczne z poziomu danych kontaktowych w kartotece aplikacji CRM - kliknięcie w numer telefonu na ekranie
•możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
•billingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwość przypisania ich do projektu, kosztów obsługi klienta lub innych właściwych dla danej firmy
•możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM
•przypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta

IPL-256 DANE TECHNICZNE >>
IP PBX serwer Slican IPL-256 to najnowszej generacji produkt, w którym zastosowano jednorodną platformę IT wykorzystującą technologię VoIP, GSM i TDM.
Doskonała jakość i elastyczność stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań sieciowych VoIP nawet do 1000 użytkowników.
Centrale IPL-256 charakteryzują się łatwością konfigurowania i tworzenia systemów, a sieciowanie i integracja jeszcze nigdy nie były tak proste.
Zalety sieciowania IP PBX serwer IPL-256 w sieci IP:
(protokoły VoIP: SIP 2.0 / ESSL)
•logowanie do 100 operatorów VoIP
•możliwość wykorzystania do 64 kanałów VoIP
•obsługa do 200 użytkowników w jednolitym systemie
•sieciowanie również z serwerami innych producentów
•sieciowanie tandemów - tworzenie sieci konwergentnej
•wykorzystanie funkcji serwera – Mobile Phone, CallBack, przenoszenie wywołań, przekazywanie połączeń, identyfikacja numerów CLIP itp.
•korzystanie z otwartych protokół CTIP (współpraca z WebCTI / PhoneCTI)
•korzystanie z otwartych protokół HOTELP (pozwala współpracować z różnymi aplikacjami hotelowymi)
•współpraca z aparatami systemu IP DECT
•zintegrowany interfejs ethernet (LAN / WAN) umożliwiający zarządzanie lokalne i zdalne
•zdalny dostęp przez ISDN/ zdalne zarządzanie i serwisowanie
•transmisja głosu przez sieci IP
•integracja telefonii stacjonarnej, komórkowej i IP korzystnie wpłynie na redukcję kosztów telekomunikacyjnych w firmie
Sieciowanie przez włączenie IP PBX serwerów IPL-256 do sieci LAN / WAN

Sieciowanie tandemów IP PBX IPL-256 w jedną strukturę telekomunikacyjną stwarza możliwości obsługi większej liczby użytkowników przy wykorzystaniu łączy VoIP:
•448 portów w IPL-256.WM
•512 portów w IPL-256.3U
Konwergencja tandemów serwerów IPL tworzy system serwerów z odrębnym oprogramowaniem.

IP PBX serwer IPL-256 – jako serwer aplikacji i protokołów
IP PBX IPL-256 jako serwer protokołów CTIP, XML, HTTP, HOTELP, TAPI oraz EdbRECP umożliwia integrację z różnorodnymi aplikacjami innych producentów, gdzie wartością dodaną jest wdrożenie branżowego oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów inwestycyjnych w sprzęt i inne urządzenia.
Aplikacje firmowe Slican zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican. Narzędzia CTI Slican dostarczają kompleksowej komunikacji zwiększając wydajność biznesu i administracji w komunikacji wewnętrznej i poza siecią PBX. |