Centrale telefonicze, telefony i telefaksy

O firmie
Oferta
Urządzenia
Nowości
Używane
Kontakt
Wydarzenia
cookies

 

auto

 partenr platan

prima platan voip

Nasz sprzęt oferujemy także
w  LEASINGU

leasing optymalny

halo halo logo




Telefony

Panasonic

Posiadamy telefony Panasonic w bardzo szerokim asortymencie, zarówno DECT jak i stacjonarne.
panasonic - więcej informacji

Telefaksy

W naszej ofercie znajdują się zarówno telefaksy jak i akcesoria do telefaksów.
telefaksy - więcej informacji

Centrale

telefoniczne
Oferujemy centrale firm Panasonic oraz Platan.
centrale - więcej informacji
1. Centrale telefoniczne
1. Datera
2. Panasonic
3. Platan
4. Slican
5. Aplikacje i CTI
6. cloud.PBX Focus Telecom
7. DX800A Gigaset - słuchawki DECT
2. Contact Center
3. Telefaxy
4. Telefony
5. Rejestracja rozmów
6. Używane - OKAZJA
Nasza oferta

Oferowane przez nas systemy telekomunikacyjne mogą być rozszerzane pełnym wyposażeniem opcjonalnym, sprzętowym i programowym. Dostępne są także aplikacje i urządzenia innych firm, dedykowane do rozbudowy, ( np. oprogramowanie hotelowe, CRM, CallCenter), uwzględniające rosnące indywidualne potrzeby użytkowników.

Nowością rynkową Panasonic są hybrydowe cyfrowe systemy abonenckie IP z serii  KX-NCP500/1000 KX-TDE600 , wykorzystujące najnowsze rozwiązania technologiczne, ukierunkowane na pracę w sieciach komputerowych. Zostały przystosowane do współpracy z telefonią internetową IP ( Voice over Internet Protoccol), sieciową integracją protokółami TAPI i QUSIG z systemami CTI ( Computer Telephony Integration), jak również do wzajemnej integracji systemów rozproszonych.
Aparaty systemowe wyposażone w porty USB przygotowane są do współpracy z takimi aplikacjami komputerowymi jak np. Call Centre, PC Console, PC Phone, Voice Mail System.

Funkcje pracy sieciowej w integracji z cyfrowymi łączami ISDN pozwalają na zdalną obsługę i serwisowanie systemów, bez konieczności dojazdu ekipy serwisowej do użytkownika.

Jako Autoryzowany Przedstawiciel i Serwis Panasonic   świadczymy wszelkie usługi serwisowe, gwarancyjne i pogwarancyjne w pełnym zakresie.

Gwarantujemy: profesjonalizm, błyskawiczne terminy napraw, przystępne ceny i liczne rabaty dla stałych klientów.



  • Możliwość dojazdu do klienta
  • Możliwość wypożyczenia telefaksu zastępczego na czas naprawy.
  • Możliwość odkupienia sprzętu klienta (w rozliczeniu) przy rozbudowie systemu.

Świadczymy także Stałą Obsługę Serwisową
z gwarantowanym czasem reakcji
i rezerwacją sprzętu zastępczego, w ramach

UMÓW KONSERWACYJNYCH


Oferujemy także niezawodne i nowoczesne centrale analogowe,  przystosowane do współpracy z systemowymi aparatami Panasonic i obsługujące cyfrowo podłączone linie ISDN.

Centrale      , w zestawie podstawowym, bez dodatkowych kosztów, zawierają wyposażenie DISA z komunikatami głosowymi i możliwością automatycznego, bezobsługowego łączenia rozmów przychodzących do określonych numerów wewnętrznych po wybraniu tonowym żądanego numeru. W pakiecie podstawowym znajduje się także oprogramowanie do konfiguracji systemu, program taryfikujący przystosowany do komputerowej obróbki danych i elementy przyłącznicy okablowania wewnętrznego.

Najmniejsze ilościowo potrzeby w zakresie linii wejściowych i wewnętrznych obsługują centrale ITS i PRIMA, przeznaczone szczególnie do małych biur, domków jednorodzinnych i szkół. Przystosowane są także są do współpracy z obsługą bramofonów, videofonów, systemów kontroli dostępu, radiowęzłów, systemów zabezpieczeń i alarmowych.

Jesteśmy do dyspozycji naszych klientów, oczekujących kompleksowej obsługi technicznej w zakresie: realizacji sieci kablowych, instalacji, programowania i konfiguracji systemów.

Służymy fachowym doradctwem w zakresie:
  • Optymalizacji usług i kosztów abonamentowych operatorów miejskich.
  • Minimalizacji kosztów wewnętrznych w ruchu wychodzącym, poprzez:
    • wprowadzenie systemów taryfikacji z analizą struktury kosztów,
    • eliminację niepożądanych rozmów pozasłużbowych przez wprowadzenie archiwizacji treści rozmów,
    • aktywację funkcji ARS (Automatic Route Selection) - trasowanie najtańszych połączeń i LCR (Least Cost Routing) � zestawianie połączeń wg najniższego kosztu, w centralach Panasonic,
    • instalację Bramek GSM do zestawiania połączeń z siecią komórkową z niższymi opłatami z pominięciem kablowych sieci stacjonarnych,
    • programowe wprowadzanie ograniczeń dostępu - restrykcje,
    • pełnej ewidencji dostępu do linii wyjściowych za pomocą indywidualnych kodów dostępu użytkowników.
Projektujemy i wykonujemy sieci lokalne w standardzie Ethernet i Fast Ethernet.


ZINTEGROWANE SIECI STRUKTURALNE

Telefoniczne, Komputerowe, Światłowodowe
i specjalnie dedykowane - Energetyczne

Pomiary dynamicznych parametrów sieci logicznej w kategorii; 5, 5e i 6


SPECJALNE CENY DLA INSTALATORÓW

zapraszamy do współpracy!!!

Także,
TARYFIKATORY, REJESTRATORY TREŚCI ROZMÓW, aplikacje POCZTY GŁOSOWEJ, PC konsole, PC phone, wielopoziomowe systemy automatycznej obsługi głosowej IVR.
6. cloud.PBX Focus Telecom produkty
1. cloud.PBX

 
Nazwa produktu : 1. cloud.PBX
Cena netto : zależna od konfiguracji i Umowy PLN + 22% VAT

cloud.PBX to rozwiązanie, które szczególnie dedykowane jest dla firm, które: mają strukturę rozproszonych terytorialnie oddziałów, nie chcę ponosić wysokich kosztów zakupu sprzętu. Chcą kontrolować koszty połączeń i dysponować wieloma funkcjami IP PBX.
2. cloud.CRM

 
Nazwa produktu : 2. cloud.CRM
Cena netto : Zależna od konfiguracji PLN + 22% VAT

cloud.CRM posiada wbudowane m.in. moduły: Klienci, Potencjalni Klienci, Zasoby, Produkty, Działania, Raporty, Alarmy i inne.
3. cloud.IVR

 
Nazwa produktu : 3. cloud.IVR
Cena netto : Zależna od konfiguracji PLN + 22% VAT

cloud.IVR jest rozbudowanym wielopoziomowym systemem komunikatów głosowych, dzięki któremu dzwoniący zostają automatycznie przekierowani na odpowiednie zapowiedzi powitalne, kierujące, oraz zapowiedzi w kolejkach kierujące do konkretnych działów i osób
4. TELEMEETING

 
Nazwa produktu : 4. TELEMEETING
Cena netto : Zależnie od konfiguracji PLN + 22% VAT

TELEMEETING jest usługą TELEKONFERENCJI, która pozwala na telefoniczną komunikację oraz zdalną łączność z wieloma rozmówcami jednocześnie.
5. e.Faks

 
Nazwa produktu : 5. e.Faks
Cena netto : Zależna od konfiguracji PLN + 22% VAT

W ramach usługi e.FAX użytkowmik otrzymuje osobisty, lokalny numer faksu z dowolnej strefy numeracyjnej. Nie musi posiadać tradycyjnego urządzenia faksowego - wiadomości faksowe wysyłane na ten numer przekazywane są wprost na podany adres mailowy.
6. cloud.Call Center

 
Nazwa produktu : 6. cloud.Call Center
Cena netto : Zależna od ilości konsultantów PLN + 22% VAT

Usługa kierowana jest do przedsiębiorców, którzy potrzebują aplikacji wspierającej efektywność pracy działów telemarketingu, telesprzedaży, windykacji oraz innych, w których niezbędny jest stały kontakt telefoniczny z klientami, dostawcami oraz partnerami
7. Koszty realizacji

 
Nazwa produktu : 7. Koszty realizacji

Podstawową cechą usług świadczonych w chmurze jest pełna i szybka dostępność na platformie Focus, z którą użytkownik łączy się poprzez przeglądarkę internetową lub urządzenie obsługujące protokół SIPv2.0.