Centrale telefonicze, telefony i telefaksy

O firmie
Oferta
Urządzenia
Nowości
Używane
Kontakt
Wydarzenia
cookies

 

auto

 partenr platan

prima platan voip

Nasz sprzęt oferujemy także
w  LEASINGU

leasing optymalny

halo halo logo




Telefony

Panasonic

Posiadamy telefony Panasonic w bardzo szerokim asortymencie, zarówno DECT jak i stacjonarne.
panasonic - więcej informacji

Telefaksy

W naszej ofercie znajdują się zarówno telefaksy jak i akcesoria do telefaksów.
telefaksy - więcej informacji

Centrale

telefoniczne
Oferujemy centrale firm Panasonic oraz Platan.
centrale - więcej informacji
1. Centrale telefoniczne
1. Datera
2. Panasonic
3. Platan
4. Slican
5. Aplikacje i CTI
6. cloud.PBX Focus Telecom
7. DX800A Gigaset - słuchawki DECT
2. Contact Center
3. Telefaxy
4. Telefony
5. Rejestracja rozmów
6. Używane - OKAZJA
Nasza oferta

Oferowane przez nas systemy telekomunikacyjne mogą być rozszerzane pełnym wyposażeniem opcjonalnym, sprzętowym i programowym. Dostępne są także aplikacje i urządzenia innych firm, dedykowane do rozbudowy, ( np. oprogramowanie hotelowe, CRM, CallCenter), uwzględniające rosnące indywidualne potrzeby użytkowników.

Nowością rynkową Panasonic są hybrydowe cyfrowe systemy abonenckie IP z serii  KX-NCP500/1000 KX-TDE600 , wykorzystujące najnowsze rozwiązania technologiczne, ukierunkowane na pracę w sieciach komputerowych. Zostały przystosowane do współpracy z telefonią internetową IP ( Voice over Internet Protoccol), sieciową integracją protokółami TAPI i QUSIG z systemami CTI ( Computer Telephony Integration), jak również do wzajemnej integracji systemów rozproszonych.
Aparaty systemowe wyposażone w porty USB przygotowane są do współpracy z takimi aplikacjami komputerowymi jak np. Call Centre, PC Console, PC Phone, Voice Mail System.

Funkcje pracy sieciowej w integracji z cyfrowymi łączami ISDN pozwalają na zdalną obsługę i serwisowanie systemów, bez konieczności dojazdu ekipy serwisowej do użytkownika.

Jako Autoryzowany Przedstawiciel i Serwis Panasonic   świadczymy wszelkie usługi serwisowe, gwarancyjne i pogwarancyjne w pełnym zakresie.

Gwarantujemy: profesjonalizm, błyskawiczne terminy napraw, przystępne ceny i liczne rabaty dla stałych klientów.



  • Możliwość dojazdu do klienta
  • Możliwość wypożyczenia telefaksu zastępczego na czas naprawy.
  • Możliwość odkupienia sprzętu klienta (w rozliczeniu) przy rozbudowie systemu.

Świadczymy także Stałą Obsługę Serwisową
z gwarantowanym czasem reakcji
i rezerwacją sprzętu zastępczego, w ramach

UMÓW KONSERWACYJNYCH


Oferujemy także niezawodne i nowoczesne centrale analogowe,  przystosowane do współpracy z systemowymi aparatami Panasonic i obsługujące cyfrowo podłączone linie ISDN.

Centrale      , w zestawie podstawowym, bez dodatkowych kosztów, zawierają wyposażenie DISA z komunikatami głosowymi i możliwością automatycznego, bezobsługowego łączenia rozmów przychodzących do określonych numerów wewnętrznych po wybraniu tonowym żądanego numeru. W pakiecie podstawowym znajduje się także oprogramowanie do konfiguracji systemu, program taryfikujący przystosowany do komputerowej obróbki danych i elementy przyłącznicy okablowania wewnętrznego.

Najmniejsze ilościowo potrzeby w zakresie linii wejściowych i wewnętrznych obsługują centrale ITS i PRIMA, przeznaczone szczególnie do małych biur, domków jednorodzinnych i szkół. Przystosowane są także są do współpracy z obsługą bramofonów, videofonów, systemów kontroli dostępu, radiowęzłów, systemów zabezpieczeń i alarmowych.

Jesteśmy do dyspozycji naszych klientów, oczekujących kompleksowej obsługi technicznej w zakresie: realizacji sieci kablowych, instalacji, programowania i konfiguracji systemów.

Służymy fachowym doradctwem w zakresie:
  • Optymalizacji usług i kosztów abonamentowych operatorów miejskich.
  • Minimalizacji kosztów wewnętrznych w ruchu wychodzącym, poprzez:
    • wprowadzenie systemów taryfikacji z analizą struktury kosztów,
    • eliminację niepożądanych rozmów pozasłużbowych przez wprowadzenie archiwizacji treści rozmów,
    • aktywację funkcji ARS (Automatic Route Selection) - trasowanie najtańszych połączeń i LCR (Least Cost Routing) � zestawianie połączeń wg najniższego kosztu, w centralach Panasonic,
    • instalację Bramek GSM do zestawiania połączeń z siecią komórkową z niższymi opłatami z pominięciem kablowych sieci stacjonarnych,
    • programowe wprowadzanie ograniczeń dostępu - restrykcje,
    • pełnej ewidencji dostępu do linii wyjściowych za pomocą indywidualnych kodów dostępu użytkowników.
Projektujemy i wykonujemy sieci lokalne w standardzie Ethernet i Fast Ethernet.


ZINTEGROWANE SIECI STRUKTURALNE

Telefoniczne, Komputerowe, Światłowodowe
i specjalnie dedykowane - Energetyczne

Pomiary dynamicznych parametrów sieci logicznej w kategorii; 5, 5e i 6


SPECJALNE CENY DLA INSTALATORÓW

zapraszamy do współpracy!!!

Także,
TARYFIKATORY, REJESTRATORY TREŚCI ROZMÓW, aplikacje POCZTY GŁOSOWEJ, PC konsole, PC phone, wielopoziomowe systemy automatycznej obsługi głosowej IVR.
Produkt

Slican MobilePhone



 
Nazwa produktu : Slican MobilePhone

System umożliwia elastyczne kierowanie połączeń oraz programowanie czasu dzwonienia na telefony działające w ramach centrali:


  • kolejno: telefon biurkowy - komórka (lub inny, np. domowy)

  • jednocześnie: telefon biurkowy - komórka (lub inny, np. domowy)

  • wyłącznie komórka (lub inny, np. domowy)

Usługa Slican MobilePhone udostępnia wszystkie funkcje centrali, które przypisane są do telefonu biurkowego (podstawowego) oraz dodatkowe np. Callback. Obsługa telefonów działających w systemie obciążona jest normalnymi opłatami zgodnymi z taryfami operatorów (komórkowych, tradycyjnych lub VoIP).



Usługę Slican MobilePhone aktywuje administrator w oparciu o nabytą uprzednio licencję dla abonenta. Mogą z niej korzystać wszyscy abonenci systemowi central Slican serii w MAC-6400, CCT-1668 oraz CXS-0424.



Usługa Slican MobilePhone w prosty i tani sposób pozwala stworzyć firmowe mobilne systemy łączności z wykorzystaniem telefonów komórkowych i innych, usprawniając porozumienie się pracowników w ramach organizacji niezależnie od miejsca ich aktualnego pobytu.



Cechy Slican MobilePhone:



  • działa w sieci telefonów stacjonarnych, DECT, telefonów GSM

  • dostępna dla abonenta Slican MobilePhone

  • aktywowana przez administratora centrali

  • uruchamiana przez użytkownika telefonu za pomocą kodu

  • realizuje połączenia wychodzące niezależnie od uprawnień abonenta

  • taryfikacja - zgodnie z tabelą ruchu wychodzącego

  • pozwala na dalsze przekierowanie rozmowy

  • połączenie przekazane prezentuje się numerem telefonu podstawowego

  • funkcja Callback


    Usługa Slican MobilePhone dostępna jest od wersji 4.07 firmware i płatna zgodnie z obowiązującym cennikiem Slican.

Wykorzystanie MobilePhone jako telefonu równoległego


Jeśli jako numer MobilePhone zostanie zadeklarowany inny numer wewnętrzny centrali ( np. telefon systemu DECT) wówczas uzyskamy rozbudowany system telefonu równoległego który pozwala między innymi na:




  • Logiczne równoległe połączenie telefonu systemowego CTS-202 lub CTS-102 z telefonem analogowym. Ze względu na różne sposoby porozumiewania się z centralą fizyczne równoległe połączenie nie jest możliwe.


  • Możliwa jest prezentacja jednym numerem ( zarówno miejskim jak i wewnętrznym) dla obu telefonów.


  • w czasie gdy z dowolnego telefonu prowadzona jest rozmowa drugi jest również zajęty


  • Użycie MobilePhone "przykrywa" przekierowania abonenta, bez ich wyłączania. Dezaktywacja MobilePhone ponownie je przywraca.

    Przykład:
    Abonent chce używać w czasie godzin pracy telefonu bezprzewodowego, a po godzinach jego rozmowy powinny być przekierowane na komórkę. Jeśli jako MobilePhone zostanie wpisany telefon bezprzewodowy, i wpisane zostanie przekierowanie połączeń na komórkę to w czasie gdy MobilePhone jest włączony przekierowanie nie działa, a wyłączenie MobilePhone powoduje automatyczne uruchomienie przekierowania. Nie ma potrzeby każdorazowej zmiany czy wpisywania numeru i aktywowania usługi.