Centrale telefonicze, telefony i telefaksy

O firmie
Oferta
Urządzenia
Nowości
Używane
Kontakt
Wydarzenia
cookies

 

auto

 partenr platan

prima platan voip

Nasz sprzęt oferujemy także
w  LEASINGU

leasing optymalny

halo halo logo




Telefony

Panasonic

Posiadamy telefony Panasonic w bardzo szerokim asortymencie, zarówno DECT jak i stacjonarne.
panasonic - więcej informacji

Telefaksy

W naszej ofercie znajdują się zarówno telefaksy jak i akcesoria do telefaksów.
telefaksy - więcej informacji

Centrale

telefoniczne
Oferujemy centrale firm Panasonic oraz Platan.
centrale - więcej informacji
1. Centrale telefoniczne
1. Datera
2. Panasonic
3. Platan
4. Slican
5. Aplikacje i CTI
6. cloud.PBX Focus Telecom
7. DX800A Gigaset - słuchawki DECT
2. Contact Center
3. Telefaxy
4. Telefony
5. Rejestracja rozmów
6. Używane - OKAZJA
Nasza oferta

Oferowane przez nas systemy telekomunikacyjne mogą być rozszerzane pełnym wyposażeniem opcjonalnym, sprzętowym i programowym. Dostępne są także aplikacje i urządzenia innych firm, dedykowane do rozbudowy, ( np. oprogramowanie hotelowe, CRM, CallCenter), uwzględniające rosnące indywidualne potrzeby użytkowników.

Nowością rynkową Panasonic są hybrydowe cyfrowe systemy abonenckie IP z serii  KX-NCP500/1000 KX-TDE600 , wykorzystujące najnowsze rozwiązania technologiczne, ukierunkowane na pracę w sieciach komputerowych. Zostały przystosowane do współpracy z telefonią internetową IP ( Voice over Internet Protoccol), sieciową integracją protokółami TAPI i QUSIG z systemami CTI ( Computer Telephony Integration), jak również do wzajemnej integracji systemów rozproszonych.
Aparaty systemowe wyposażone w porty USB przygotowane są do współpracy z takimi aplikacjami komputerowymi jak np. Call Centre, PC Console, PC Phone, Voice Mail System.

Funkcje pracy sieciowej w integracji z cyfrowymi łączami ISDN pozwalają na zdalną obsługę i serwisowanie systemów, bez konieczności dojazdu ekipy serwisowej do użytkownika.

Jako Autoryzowany Przedstawiciel i Serwis Panasonic   świadczymy wszelkie usługi serwisowe, gwarancyjne i pogwarancyjne w pełnym zakresie.

Gwarantujemy: profesjonalizm, błyskawiczne terminy napraw, przystępne ceny i liczne rabaty dla stałych klientów.



  • Możliwość dojazdu do klienta
  • Możliwość wypożyczenia telefaksu zastępczego na czas naprawy.
  • Możliwość odkupienia sprzętu klienta (w rozliczeniu) przy rozbudowie systemu.

Świadczymy także Stałą Obsługę Serwisową
z gwarantowanym czasem reakcji
i rezerwacją sprzętu zastępczego, w ramach

UMÓW KONSERWACYJNYCH


Oferujemy także niezawodne i nowoczesne centrale analogowe,  przystosowane do współpracy z systemowymi aparatami Panasonic i obsługujące cyfrowo podłączone linie ISDN.

Centrale      , w zestawie podstawowym, bez dodatkowych kosztów, zawierają wyposażenie DISA z komunikatami głosowymi i możliwością automatycznego, bezobsługowego łączenia rozmów przychodzących do określonych numerów wewnętrznych po wybraniu tonowym żądanego numeru. W pakiecie podstawowym znajduje się także oprogramowanie do konfiguracji systemu, program taryfikujący przystosowany do komputerowej obróbki danych i elementy przyłącznicy okablowania wewnętrznego.

Najmniejsze ilościowo potrzeby w zakresie linii wejściowych i wewnętrznych obsługują centrale ITS i PRIMA, przeznaczone szczególnie do małych biur, domków jednorodzinnych i szkół. Przystosowane są także są do współpracy z obsługą bramofonów, videofonów, systemów kontroli dostępu, radiowęzłów, systemów zabezpieczeń i alarmowych.

Jesteśmy do dyspozycji naszych klientów, oczekujących kompleksowej obsługi technicznej w zakresie: realizacji sieci kablowych, instalacji, programowania i konfiguracji systemów.

Służymy fachowym doradctwem w zakresie:
  • Optymalizacji usług i kosztów abonamentowych operatorów miejskich.
  • Minimalizacji kosztów wewnętrznych w ruchu wychodzącym, poprzez:
    • wprowadzenie systemów taryfikacji z analizą struktury kosztów,
    • eliminację niepożądanych rozmów pozasłużbowych przez wprowadzenie archiwizacji treści rozmów,
    • aktywację funkcji ARS (Automatic Route Selection) - trasowanie najtańszych połączeń i LCR (Least Cost Routing) � zestawianie połączeń wg najniższego kosztu, w centralach Panasonic,
    • instalację Bramek GSM do zestawiania połączeń z siecią komórkową z niższymi opłatami z pominięciem kablowych sieci stacjonarnych,
    • programowe wprowadzanie ograniczeń dostępu - restrykcje,
    • pełnej ewidencji dostępu do linii wyjściowych za pomocą indywidualnych kodów dostępu użytkowników.
Projektujemy i wykonujemy sieci lokalne w standardzie Ethernet i Fast Ethernet.


ZINTEGROWANE SIECI STRUKTURALNE

Telefoniczne, Komputerowe, Światłowodowe
i specjalnie dedykowane - Energetyczne

Pomiary dynamicznych parametrów sieci logicznej w kategorii; 5, 5e i 6


SPECJALNE CENY DLA INSTALATORÓW

zapraszamy do współpracy!!!

Także,
TARYFIKATORY, REJESTRATORY TREŚCI ROZMÓW, aplikacje POCZTY GŁOSOWEJ, PC konsole, PC phone, wielopoziomowe systemy automatycznej obsługi głosowej IVR.
Produkt

4. Delta



 

Nazwa produktu : 4. Delta
Cena netto : tel. PLN + 22% VAT

Cyfrowa centrala Delta dzięki swej konstrukcji przygotowana jest do obsługi intensywnego ruchu telefonicznego w dużych firmach, hotelach i instytucjach.




Możliwość podłączenia czterech dostępów PRA (30B+D) dla kilkuset indywidualnie rozliczanych abonentów, podzielonych na grupy lub firmy, 16-kanałowa funkcja DISA (jednoczesne odsłuchiwanie wiadomości powitalnych i wybieranie numerów wewnętrznych przez wielu użytkowników) czy konferencje dla nawet 20 abonentów miejskich i/lub wewnętrznych to jedynie przykłady tego, do jakich wyzwań przygotowana jest Delta. Występuje w trzech wykonaniach: Delta 160, Delta 320 i Delta 480.




Konfiguracja







  • Delta 160 - 158 portów, 9 pakietów wyposażeń liniowych



  • Delta 320 - 318 portów, 19 pakietów wyposażeń liniowych



· Delta 480 - 478 portów, 29 pakietów wyposażeń liniowych




Organizacja ruchu







  • 16-kanałowa funkcja DISA (bezpośrednie wybieranie numerów wewnętrznych)



  • 6 zapowiedzi głosowych: 4 dla funkcji DISA, 1 dla zamawianych połączeń oraz 1 dla połączeń oczekujących



  • Dowolny plan numeracji usług i portów - poszczególnym funkcjom centrali i abonentom wewnętrznym można przypisać numery, do których użytkownicy byli przyzwyczajeni np. po użytkowaniu innego typu centrali; można również przypisywać numery zgodne np. z numeracją pokoi hotelowych lub pomieszczeń biurowych



  • Indywidualizacja usług i uprawnień abonentów. Każdemu abonentowi można przypisać właściwy jemu zestaw usług centralowych (np. profil serwis, dyrektor, modem)



  • Zastosowanie łączy ISDN umożliwia wykorzystanie numerów DDI (abonenci wewnętrzni otrzymują numery bezpośrednie, "miejskie")



  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego z linii miejskich ISDN na wyświetlaczach aparatów cyfrowych, systemowych i analogowych oraz w programie Platan CTI. Prezentowane są również numery wewnętrzne



  • Grupy Wspólnego Wywołania (GWW) - określonej grupie abonentów centrali zostaje przydzielony wspólny numer. Połączenie przychodzące do danego działu (grupy) może być odebrane przez jednego z abonentów GWW, można określić kolejność dzwonienia w ramach GWW: wszyscy jednocześnie, dołączanie kolejnych abonentów, przechodzenie dzwonka, inne (mieszane)



  • Numery skrócone i alarmowe - możliwość definiowania numerów alarmowych zawsze dostępnych z każdego aparatu; dodatkowo 9 indywidualnych numerów skróconych dostępnych dla każdego abonenta



  • Grupy abonenckie - każdy abonent ma zdefiniowaną grupę użytkowników do których może zadzwonić. Pozwala to m.in. na stworzenie trybu dyrektorsko - sekretarskiego (z dyrekcją można się połączyć tylko przez sekretariat) albo na obsługiwanie przez centralę kilku firm



  • Funkcja "budzenia", przypominania o zaplanowanym wydarzeniu - jedno- i wielokrotne, definiowane niezależnie na każdy dzień tygodnia



· Zawieszanie, parkowanie, przenoszenie, przechwytywanie i zamawianie połączeń




Zarządzanie kosztami







  • Bufor 70.000 rekordów bilingowych



  • PRK Program Redukcji Kosztów połączeń telefonicznych - system restrykcji, indywidualnego rozliczania i wydruków kosztów rozmów telefonicznych



  • System 160 "abonentów wirtualnych" i do 624 kont indywidualnych ("abonenci wirtualni" + liczba portów wewnętrznych)



  • Funkcja wyboru najtańszej drogi połączeniowej LCR - centrala automatycznie kieruje ruch do sieci zdefiniowanych operatorów, bez konieczności wybierania dodatkowych prefiksów



Współpraca







  • Współpraca z oprogramowaniem CTI (integracja centrali z sieciami komputerowymi), w tym z programem Platan CTI



  • Współpraca z aparatami analogowymi dowolnego typu, aparatami bezprzewodowymi systemu DECT, aparatami ISDN oraz aparatami i konsolami systemowymi Panasonic



  • Udostępniany integratorom interfejs programowy PCTI umożliwiający integrację centrali z systemami call centers, CRM oraz innymi aplikacjami i urządzeniami



  • Interfejs do współpracy z oprogramowaniem hotelowym



  • Możliwość podłączenia: wielu bramofonów (adaptery typu AB zapewniają współpracę z różnymi modelami bramofonów), bramki GSM, bramki VoIP, zewnętrznych systemów poczty głosowej



  • Zdalne (przez modem lub kartę ethernetową) zarządzanie, obsługa taryfikacji i aktualizacja programu centrali



Cechy wyróżniające







  • System slotów uniwersalnych - dowolna konfiguracja wyposażeń
    - łączy miejskich ISDN (BRA i PRA)
    - wewnętrznych portów ISDN - styk S0
    - analogowych linii miejskich i wewnętrznych
    - portów dla aparatów systemowych (cyfrowych i hybrydowych)



  • Modułowość i niezależność pracy poszczególnych paneli umożliwia, w razie awarii, odłączenie jednego z paneli i prawidłową pracę pozostałych, jak również bezproblemową rozbudowę w trakcie eksploatacji. Serwisowanie centrali, wymiana lub dokładanie pakietów liniowych mogą się odbywać bez odłączania napięcia minimalizując uciążliwość takich prac dla użytkowników.



  • Połączenia konferencyjne oraz konferencje typu okólnik dla 20 abonentów miejskich i/lub wewnętrznych (w konferencji może uczestniczyć do 19 abonentów miejskich)



  • Możliwość nagrania dobrej jakości zapowiedzi lub wykorzystanie plików muzycznych .wav



  • Połączenia tranzytowe - możliwość połączenia z zewnątrz z centralą i wykonanie za jej pośrednictwem i na jej koszt połączenia z innym numerem zewnętrznym



  • Przenoszenie przychodzących wywołań na linie wewnętrzne lub miejskie w trybie: -bezwarunkowym; - gdy abonent nie odbiera; - gdy abonent zajęty



  • Przekazanie połączenia miejskiego (przychodzącego lub wychodzącego) na inny numer miejski, np. numer komórkowy pracownika będącego poza firmą.



Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali. Szczegółowy spis funkcji - na stronie porównywania central.




Wymiary centrali Delta




Delta 160







wysokość




szerokość




głębokość




masa




712 mm




535 mm




389 mm




43 kg




Delta 320







wysokość




szerokość




głębokość




masa




995 mm




535 mm




389 mm




65 kg




Delta 480







wysokość




szerokość




głębokość




masa




1282 mm




535 mm




389 mm




87 kg







Pliki do pobrania