Centrale telefonicze, telefony i telefaksy

O firmie
Oferta
Urządzenia
Nowości
Używane
Kontakt
Wydarzenia
cookies

 

auto

 partenr platan

prima platan voip

Nasz sprzęt oferujemy także
w  LEASINGU

leasing optymalny

halo halo logo




Telefony

Panasonic

Posiadamy telefony Panasonic w bardzo szerokim asortymencie, zarówno DECT jak i stacjonarne.
panasonic - więcej informacji

Telefaksy

W naszej ofercie znajdują się zarówno telefaksy jak i akcesoria do telefaksów.
telefaksy - więcej informacji

Centrale

telefoniczne
Oferujemy centrale firm Panasonic oraz Platan.
centrale - więcej informacji
Oferta
Nasza oferta
Contact Center
Sieci komputerowe
Serwis gwar i pogwarancjny

1. Centrale telefoniczne
1. Datera
2. Panasonic
3. Platan
4. Slican
5. Aplikacje i CTI
6. cloud.PBX Focus Telecom
7. DX800A Gigaset - słuchawki DECT
2. Contact Center
3. Telefaxy
4. Telefony
5. Rejestracja rozmów
6. Używane - OKAZJA
Produkt

1. cloud.PBX



 


Nazwa produktu : 1. cloud.PBX
Cena netto : zależna od konfiguracji i Umowy PLN + 22% VAT

Cloud computing - czyli chmura obliczeniowa - jest to model korzystania z usług bez konieczności zakupu licencji, instalowania i administrowania oprogramowaniem, zakupu sprzętu, na przykład Centrali TELEFONICZNEJ PBX.

cloud.PBX (c.PBX) jest wirtualną centralą telefoniczną, dającą pełną kontrolę nad wszystkimi połączeniami telefonicznymi w przedsiębiorstwie. Usługa pozwala na uruchomienie własnych numerów lokalnych w różnych strefach numeracyjnych oraz obsługę połączeń przychodzących, wychodzących oraz połączeń wewnątrz w obrębie całej firmy. Ponadto c.PBX umożliwia elastyczne zwiększanie liczby użytkowników zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem. Dodatkowo dzięki umiejscowieniu usługi na platformie Focus Telecom Polska jest ona dostępna wszędzie tam gdzie dostępna jest sieć Internet – dla pracowników w biurze, w domu, w delegacji.

Usługa dedykowana do obsługi połączeń wychodzących, przychodzących oraz wewnętrznych w ramach wykupionej wirtualnej centrali.

Usługa dostępna jest w pakietach po 5, 15 oraz 50 kont oraz ich wielokrotność. Abonent ma możliwość zamówienia dodatkowych pojedynczych kont w ilościach dowolnych. Każdy numer telefonu jest jednocześnie kontem SIP.

Klient płaci za możliwość korzystania z aplikacji i rzeczywiste wykorzystanie zasobów wirtualnego środowiska pracy np. PBX, CRM czy Call Center.

> SPRAWDŹ OFERTĘ >
www.focustelecom.pl/cloud-box/?ptr=211

Dostępne usługi;
cloud.PBX
cloud.IVR
cloud.CRM
cloud.Call Center
Telemeeting
(rozbudowane telekonferencje)

System obsługuje telefony IP w protokóle SIP v2.0 i darmowe softfony instalowane na komputerze.

cloud.PBX to rozwiązanie, które szczególnie dedykowane jest dla firm, które: posiadają strukturę rozproszonych terytorialnie oddziałów, nie chcę ponosić wysokich kosztów zakupu sprzętu. Chcą kontrolować koszty połączeń w całej organizacji, chcą mieć dostęp do statystyk i billingów wszystkoch połączeń także z możliwośćią nagrywania rozmów. Chcą korzystać z zaawansowanych funkcjonalnośći technologii IP.

Najważniejsze zalety usług świadczonych przez Focus Telecom Polska:

• brak dużych nakładów inwestycyjnych na przygotowanie i wdrożenie usług w biurze Abonenta,
• prosty i szybki sposób wdrożenia - usługi dostępne są „od zaraz” – wystarczy podpisać Umowę a zostaną uruchomione w ciągu 48 godzin,
• możliwość pracy z dowolnego miejsca – wszędzie tam gdzie dostępna jest sieć Internet,
• skalowalność – możliwość natychmiastowej rozbudowy usługi o dodatkowe konta – czyli dodatkowe numery telefoniczne,
• nowe funkcjonalności platformy udostępniane są w ramach opłaty abonamentowej,
• utrzymanie (serwis) usług oraz ich rozwój leżą po stronie dostawcy,

Funkcjonalności cloud.PBX:

Wbudowae nagrywanie połączeń,
Integralny voice-mail,
Billing on-line - z taryfikacją połączeń,
E-Faks - fax2mail, web2fax,
Statystyki połączeń,
Przekierowanie połączeń,
Hunting groups - grupy numerów,
Białe i Czarne listy numerów,
Prosta i automatyczna konfiguracja Soft-Phone oraz telefonów,
Automatyczna konfigyracja z pobraniem książek telefonicznych po wkliknięciu aparatów YEALINK,
Wysoka jakość głosu z obsługą kodeków G.711, G729, GSM oraz HD-G.722,
Przenośność numerów linii od innych operatorów we wszystkich strefach numeracyjnych w Polsce, na platformę IP.
Łatwe zarządzanie centralą przez administratora bądź użytkownika za pomocą przejrzystego Menu - przez internet.

Przy wdrożeniu Klient ponosi jednorazową opłatę instalacyjną. Miesięczne opłaty abonamentowe za eksploarację w bardzo korzystnych, niskich cenach.
Niskie opłaty za połączenia w sferze IP, zgodne z cennikiem.